Jede, jede mašinkách v Pečkách


V sobotu 7.6. se v Pečkách uskutečnila už tradiční akce Jede, jede mašinka aneb dětská pouť , která byla spojena s jízdami historických vozidel na trati 012 a výstavou modelových kolejišť u vlečky ZPA v Pečkách. Ještě při jízdě z Prahy autem jsem přemýšlel jaké místo na fotografování zvláštního parního vlaku s 464 102 s Peček do Bečvár zvolit a nakonec jsem se rozhodl pro místo nedaleko zastávky Radim. Po vyfocení jsme jeli směr Pečky. Po příjezdu do Peček jsme vyrazili na nádraží, kde byl u 3. nástupiště odstaven motorový vůz 851 032. Po jeho vyfocení sem se přemístil k poříčanskému zhlaví této stanice, kde jsem čekal na příjezd motorového vozu M 131. 1081 od Kouřimi. Po té jsem se přemístil zpět k nástupištím, kde jsem opět zdokumentoval tohoto Hurvínka a ještě 702 511, 700 162 s vozem Balm 5 – 0365,kde tato souprava zdarma zajišťovala provoz mezi nádražím a vlečkou ZPA, kde se v rozlehlých halách konala výstava modelových kolejišť všech velikostí pod záštitou Sdružení železničních modelářů Pečky. Bylo zde možno zhlédnout několik kolejišť ve velikosti HO, TT, N různých velikostí a ve vitrínách byli vystaveny modely lokomotiv, vagonů a dalších modelů spojených s modelovou železnicí. V plánu jsme měli ještě vyfocení parního vlaku od Bečvár u zastávky Chroustov, ale kvůli nepřízni počasí a velkému zpoždění jsme to nakonec vzdali a po sléze jsme se dozvěděli, že měl více, jak hodinové zpoždění. Tuto akci jsem navštívil již po čtvrté z toho důvodu, že se tu každý rok objevují jiná a zajímavá vozidla, kvůli zajímavé a fotogenické trati 012 a tento ročník mě zvlášť potěšil, protože se zde konala velká výstava modelových kolejišť, která byla o mnoho větší než v minulých letech.


Komentáře

Anonymní píše…
well its nice to know that you have great hits here.